Поиск по сайту
Eng Укр Рус
 
Приставки
Прилади
Аксесуари
Купити
Файли
Події
Про нас
Головна / Події / U18 — Гонка в пустыне...
Футбол та підписка на 3 міс у подарунок з Openbox A6 UHD
Openbox® AS1 та Divan.TV у подарунок
РОЗПРОДАЖ - Prismcube RUBY
Літо з Divan.TV та Openbox® A3
"ВКЛЮЧИ ТА ДИВИСЯ" - Prismcube RUBY
Openbox® та спорт
U18 — гонка у пустелі
Акція Весна на 60-ти великому екрані
Версія для друкуВерсія для друку

 

    Вперше на Близькому Сході, вперше при штучному освітленні, вночі, відбувся заключний етап Чемпіонату Світу U18 та Трофея Академії CIK-FIA у Бахрейні. Змагання нікого не залишили байдужими. Глядачі побачили справжнє шоу, яке стало кульмінацією сезону 2012 року.


    Стежити за подіями можна було у прямому ефірі: CIK-FIA організувала 4-годинну пряму трансляцію з коментарями Кена Уокера. У змаганнях взяв участь і український пілот — Олександр Ткаченко (за підтримки ТМ OPENBOX).


    Запис гонки безпосередньо з кабіни гонщика на камеру GoPro Hero 2:



        Ткаченко Олександр ділиться своїми враженнями та ходом гонки:

    Наш вікенд почався з відльоту. Начебто здавалося, все мало пройти нормально, але, ні тут, було. При пересадці в Стамбулі нас затримали, бо у нас ніби не було віз. Візи в Бахрейні виходять після прильоту, але тільки турки цього не знали. Після 4-ї години в аеропорту нас посадили на наступний літак, так ми долетіли до Кувейту, а вже звідти до Бахрейну. Після прильоту в аеропорту нас одразу зустріли, оформили візи та посадили в машину до готелю. Повністю все оплачував організатор (доставку техніки, харчування та проживання).

    Бахрейн розміром як Запорізька область, знаходиться він на острові. Країна дуже красива, дорогі рівні, розкішні будівлі. Весь час щось будується. Перший день на картодромі пройшов зазвичай - пару кіл по трасі пішки, збирання машин реєстрація. Все це ми закінчили і автобусом, який ходив кілька разів на день, поїхали відпочивати перед наступним днем.

    Трасса виявилася дуже високої якості. Тільки на проектування пішло близько 200 тис. доларів. Дуже пряма траса, великі зони вильоту. Чимось вона мені нагадала трасу формули-1 у Бахрейні, бо перебуває за 100 метрів від неї. Найбільше запам'яталися два профільовані повороти, в яких так і норовило вискочити серце. Конфігурація взагалі була дуже складною та цікавою.

    У четвер були тренування. І не просто, а вночі. Вони почалися о 18-00 і закінчилися приблизно о 22-00. На трасі в цей час було як удень. Освітлення дуже гарне. Їхали із прозорими візорами для кращого огляду. На тренуваннях швидкістю я не відрізнявся, тому що ми завжди були в пошуку. Найкращий результат був 12 у своїй групі.

    Субота видалася складна. Почалося все з чудового тренування. Правильні розрахунки інженери привели до 1-го часу із 56 пілотів! Яке було моє здивування після закінчення тренування. Тож якийсь час я тримав рекорд вікенду. Щоправда, кваліфікація не так добре склалася. Потрапив у трафік і показав лише 22 результати. Була надія на хіти, бо лише перші 34 проходять у фінал. Перший хіт склався невдало. Аварія на старті не дала піднятися на найвище місце. Усього лише 21 результат. А для проходження у фінал потрібно було заїхати як максимум 4 рази 12. У другому хіті я довів стабільно гонку до 8-го місця. У третьому хіті відмінний прорив на 2-е місце, але на жаль, не зміг його утримати. Коли атакував, перегрів гуму і потім відкотився на восьме місце. Хоча швидкість була дуже високою. В останньому хіті я піднявся зі старту на 4 позицію і впевнено її тримав до середини дистанції, коли з-за росіянина відкотився на 8 позицію. Але до фінішу вдалося піднятися на 7 позицію. Так день я закінчив на 28 позиції, що дало мені попадання у фінал А.

    У неділю лише 19 час із 34 фіналістів. Закінчився бензин на вирішальній фазі. До першого передфіналу провели коригування налаштувань, і зі старту я вже був на 16-й позиції. Але не все так успішно. Почавши втрачати потужність двигуна, а з ним і позиції я не міг зрозуміти, що сталося. Виявляється, заклинили гальма і вручну їх довелося відводити. Тож фініш на 28 позиції. У другому реверсивному хіті я стартував із 7-ї позиції. Вже на старті я був 4-м. Все йшло добре, але на четвертому колі я почав сильно програвати. З кожним колом гірше та гірше. Мотор втрачав потужність. На прямій я програвав до 5-6 метрів. Після фінішу я пішов до мотористів із FIM, оскільки вони видавали мотори. Після перевірки двигуна виявилося, що клапани просто розлетілися. Прикро, прикро. Старт фіналу з 33-ї позиції. Перше коло я проїхав, обережно піднявшись десь на 25-у позицію. Але ззаду мене виявився Х'юберт. Він був одним із претендентів на титул. І він мене просто зухвало вибиває на далекому повороті, бо я захищав свою позицію. Так, не втративши впевненості, попереду 22 кола та 32 позиція. Так маючи гарний темп, я тільки наздоганяв і обганяв. Так на фініші мені забракло 5 сотих до 20 місця.

    Підсумок 21 місце на третьому етапі Чемпіонату Світу. 20 очок у залік та 39 місце у Чемпіонаті Світу зі 100 пілотів. Хто б знав, яке могло б бути, якби не технічні проблеми. Гонка дуже сподобалася. Було цікаво їздити під штучним освітленням. І мені пощастило взяти участь у останньому Чемпіонаті Світу до 18 років. Бо наступного року це буде Кубок Націй.

        Велика подяка за підтримку компанією OPENBOX !

        Олександр Ткаченко



Facebook Instagram Telegram

https://openboxshop.com.ua/ua/



Футбол та підписка на 3 міс у подарунок з Openbox A6 UHD
Openbox® AS1 та Divan.TV у подарунок
РОЗПРОДАЖ - Prismcube RUBY
Літо з Divan.TV та Openbox® A3
"ВКЛЮЧИ ТА ДИВИСЯ" - Prismcube RUBY
Openbox® та спорт
U18 — гонка у пустелі
Акція Весна на 60-ти великому екрані
Версія для друкуВерсія для друку
Copyright ® Satellite Systems
Created by Rey
Перейти на главную Поиск по сайту Лучшие спутниковые ресиверы